Szalagavató után (:

 2008.11.30. 10:22

Na mostmár tuti, hogy mindenki fel fog ismerni... ): :P Nagyon jól sikerült a szalagavató!!!! Ofő ugyan nem sírt, de látszott hogy örül a műsörunknak. Mindenki gratulált!!! Én pedig szokásomhoz híven megint elestem. Szerencsére nem tánc közben, éppen zokniban szaladtam a folyosón. (: A vacsi is teljesen okés volt, pedig attól eléggé féltem... Az est folytatása érdekes volt, de JÓ. Kicsit olyan "narancsvidékes". És és és... tetszett a többieknek a polgárpukkasztó ruhám! Ki gondolta volna... :P Most a koliból írok, jó fáradtan... a gyomrom tropa és nem bírom nyitvatartani a szemem. De az ember életében csak egyszer van szalagavató! :D

Címkék: érdekes én siker ruha bál öröm poén este szalagavató ofő izgalom narancsvidék

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr43795827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása