Érettségi...

 2009.06.06. 17:13

Huh...:D túl vagyok az írásbeliken, és a német emelten már a szóbelit is letudtam tegnap. :D Íme az eredményeim (megvolt az írásbeli beteknitése):
matek: 60% :P
magyar:87% :D
töri: 70,5% :S :@
német emelt: 80% :D
A latin emeltet meg már tavaly letudtam, Gott sei Dank! :D Ja, és tegnap nemcsak németből szóbeliztem, hanem Lacival a féléves "évfordulónkat" :D ünnepeltük.:D fantasztikus fél év van a hátunk mögött. Nagyon szeretm Őt, mert egy ÜBERMENCS: :D Punktum. :D Már a tudat is boldoggá tesz, hogy Ő is szeret engem, akármiylen hülye vagyok. Pedig az nem kifejezés. :D:D A középszintű szóbeli vizsgáim (magyar és töri) 22-23-24-e közül valamelyik napon lesz. :D No para, laza vagyok. :D Hiszen... minek izgulni? :D Hamarsosan újra jelentkezem! :D
 

Címkék: nem vers latin magyar német hülye szerelem boldogság matek vagyok töri érettségi blablabla laci

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr901167662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása