Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

menni előre
sötétben kelünk
világosban alszunk
amit kell, tesszük
az életet élvezzük
ha kell megvetjük
és bemutatunk neki
mert felesleges hinni
ha odafenn van valaki
ő tutira nem engedi
hogy a Pokolban húzzanak
mindennap deresre
és ostorral csapkodják
a hátamat véresre
honnan tudják,
hogy nem vagyok perverz
és a szado-mazo az egyetlen
ami tényleg gerjeszt
mi van, ha a Pokol
szimpla kéjutazás
az élet az előjaták,
a halál meg a dugás.
 

Címkék: vers élet én szex halál perverz pokol szado éjjel dugás ostor sötét világos véres előjáték hát vibrátor nappal mazo

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr161557299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződgyík 2009.12.04. 14:03:20

Nem vibrátor, inkább kólásüveg...

együtt6Ó 2009.12.08. 12:56:52

szerintem egy megviselt kígyóuborka :)
süti beállítások módosítása