2009.12.20. 16:21

hó és szavak
szakadatlan szakad
végtelen végesség
álom-olvadás
határ mindenben
egykedvű boldogság.
létra visz el oda
ahol minden kezdődik
elolvad a hó
a víz tetőzik
rádió,zúgás: kék és fekete
készítsd fel a lelked az ünnepre.
 

Címkék: vers én ünnep fehér álom szerelem fekete boldogság szeretet ár kezdődik víz kék határ olvadás zápor végtelen létra egykedvű

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr621611152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deflorator 2009.12.21. 11:30:41

Elolvastam pár bejegyzést, tetszik a stílusod, halálra nevettem magam. :-)

deflorator 2009.12.22. 23:24:43

Végigolvastam. Nem mindig tudom eldönteni mi az ami humor, önirónia és mi az ami komoly. Mindenesetre kitartás!
Minden jót!

Krisztinanoémi 2009.12.23. 11:40:02

@deflorator: Szia! Először is köszönöm hogy végigolvastad a blogot, és köszönöm a kommenteket! Itt válaszolnék a kérdésedre: valóban 17-18 voltam, most decemberben töltöttem a 19-et. (: Örülök, hogy szórakoztat a humorom, igyekszem. (: Remélem a továbbiakban is olvasóm maradsz! Üdvözlettel: Krisztinanoémi
süti beállítások módosítása