Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

úgy hallottam minden rendben
a hulla belefért a bőröndbe
mert így ért véget az az este
amikor a fiú végig a lányt leste
az ütemre vonaglott a teste
ő meg csak mosolygott, annyira szende
biztos kapható egy kis szexre


hát...ajánlatot sokat kapott
mert a lány után ezer srác koslatott
de ő csak sorban kosarakat adott
minden pasinak sárga lapot mutatott


a srác, aki itt a főszereplő
sem volt kevésbé megnyerő
odalépett a csinos lányhoz, hogy ő a nagy ő
egymásnak szánta őket a Teremtő


lány ezt meg sem hallotta
tagjait az alkohol mozgatta
fordult jobbra, fordult balra
egyszercsak fejbecsapta egy balta


merthogy a srác se józanul ment
aznap este víz helyett itta a szeszt
és amiért nem lett szex
a lány feje hirtelen leesett


Én kinn álltam az ajtó előtt
nevettem a sok vedelőt
és láttam, ahogy boldogan jött egy srác
a levágott fejjel orális szexet imitált.
Mikor végzett felkacagott
és diadalittasan elballagott
én meg csak néztem ki a fejemből bután
ez már nem rákkenról, ez már brutál...
 

Címkék: vers én szex alkohol lány party tánc szerelem poén morbid fej víz fiú balta bőrönd levágott kacag

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr991504989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása