Nem vagyok anorexiás.
Nem vagyok depressziós.
Nem vagyok hülye,
se kényszeresen ragaszkodó.
Hagyjon mindenki békén
mert mi a faszért zaklattok
nem kell segítség
köszönöm jól vagyok.
Bazmeg mert azt hitted
hogy rád szorulok
mikor mindig átversz
akkor én ébren alszok?!
kedves te
te utolsó rohadt gané
takarodj el a picsábá
és ne szólj hozzám
nyomorult barom.

 

Címkék: nem fájdalom nyár de szemét azt düh barátnők köcsög ribanc fáradság vagyunk hittem

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr671240970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása