mesterségem címere...

 2009.08.16. 12:25

Az útóbbi hetekben kiderült, milyen sokoldalú vagyok... Ablakot gitteltem, fát vágtam, hajat nyírtam, málnát irtottam, és még főznöm is kellett. Szörnyű!! :D Egyébként nem teljesítettem rosszul, a munkámmal mindenki elégedett volt, bár én Mekk Eleknek éreztem magam.... :D

 

Nekem miért nincsen madaram?! :D
*off* Szerencsen mostanában lesz a csokifesztivál, és tegnap feltünt az udvarunkon egy kuvik. Feltehetőleg Neskuvik és a csokifesztre érkezett.... :D
 

Címkék: én poén elek mekk mesterségem címere neskuvik csokoládéfesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr321312688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása