Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

dezoxiribancnukleinsav

 2009.09.20. 11:04

szerencsétlen hülye kurva
te már mindennel beéred
beterpesztesz és lemész alfába
cserébe elkéred a béred
egyszer kapnál szifiliszt,
vagy kankót és trippert
az élet mutatna neked fityiszt
te meg csak ostobán nézel
tudod mit? basszál mindenkivel
egy ilyen generációnak, mint ez
normális nő úgy sem kell
sex for money, nem kell érzelem
köszönet érte a 20. századnak
a női nevelésnek, egyenrangúságnak
hogy egy kurvát többe néznek mint egy nőt
mert egyszerűbb, ha a szív marad és a pénz elegendő.
 

Címkék: vers a is én szex lol kell csak picsák generáció mert nekem kurvák leszarom erkölcstelen pasiknak elbaszott

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr851394166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamlord 2009.09.20. 11:56:24

ez tetszik, nagyon találó :)

kamiyayoriko 2009.09.20. 14:41:21

Nekem is tetszik, bár kissé nyers, de így igaz, ahogy leírtad :)
süti beállítások módosítása