Hm-hm-hm-hm-hmmmmmm...

 2008.05.06. 22:00
    A vonaton ülve elgondolkodtam... Nem túl fontod dolgokról, de pölö gondolj bele, Kedves Olvasóm! Mennyi fogszabályzós, vagy fogszabályzásra szoruló ember sétál az utcán! Viszont az állatoknál igazából én még nem szembesültem hasonló problémával.
    Elegem van a SZERELMESEKBŐL!!! *argharghargh* [n.n] Elegem van a TAVASZBÓL! Meg úgy mindenből és mindenkiből... Persze én vagyok az antiszociális, meg az EMÓS (haha,vicces), meg a gyerekes, és naiv...
     Armageddont néztem. Elsírtam magam. 3xor. Túl nagy a feszültség. Hmm.. Öreg vagyok én már ehhez! :) Igazából már csak a nyári szünet tartja bennem a lelket.Olyan szétszórt vagyok. X)
    Jah igen, megnéztem Tenacious D -Pick of Destenyt!!! Pffff... hatalmas film! És atomzsírsirálymegagigamenő zenék vannak benne. Mindegyik szuper, de nekem leginkább a "Kickapoo", a "Master Exploder" és a "Classico" tetszett! És persze a fenékanyajegyek :P XD.
    Kövér vagyok, ronda és hülye. Elegem vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! :) Oh yeah...mennyivel jobb?! :)

Címkék: érdekes tavasz én szomorú vonat harag

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr54457431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása