1956-Emlékezz!

 2008.10.23. 11:43

  Déry Tibor szavai az ’56-os forradalomról:
                     A magyar történelemnek ez a legnagyobb forradalma,egyúttal az
                     első győzedelmes forradalom, amióta a magyar történelmet jegy-
                     zik. Ezt nem egyes emberek, nem politikai csoportok, nem nézetek
                     és vélemények szították és hajtották végre, hanem népakarat.
                     A suhancok forradalma, mondták!Mától kezdve a „ suhanc „ szó
                     szent előttem. Évek óta kétségbeesve figyeltem a magyar ifjúságot:
                     ájultan hallgatott. Október 23-án felállt, és helyreütötte a nemzet
                     becsületét.Megrendülten és tisztelettel megemelem a kalapomat
                     előtte.Úgy, ahogy kívántam és kértem és reméltem:
                     ’48 ifjúsága után most támadt a hazának egy ’56-os ifjúsága is.

Címkék: magyar harc 1956 war forradalom world of diktatúra büszkeség ellen mad gears suhancok

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr61727876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása