Gondolatok

 2008.10.28. 10:54

Hogyisvanez...

1. A közömbösség még a gyűlöletnél is rosszabb. A gyűlölet legalább valami érzelem.

2. Az én életem vajon megtanít valakit arra, mikor álljon a sarkára és mikor álljon félre? Kiállok a vélemeényemért, küzdök a pökhendi elnyomók mellett, még akkoris ha ezt csak egy kis közösségen belül tehetem meg, igazi következményeket vonva ezzel magam után. Valaki tanulhat majd valamit az én életemből??

3. Miért gondolja mindenki azt rólam hogy drogos vagyok, alkoholista, satöbbi??? A cigit azt elismerem. Néha az alkoholfogyasztás is előfordul, de ALKOHOLISTA pont nem vagyok. Drogot még előben sem láttam, nem tudom honnan vette a jóakaróm ezt a baromságot, mindenesetre egészségére...

Címkék: nem én drog alkohol cigi gondolatok értem

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr87735965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása