Csokor

 2009.06.18. 10:51

Alkohol

Előttem a borospohár
mögöttem a fájdalom
ami a gyomromban van
az pedig a szánalom.

Kupleráj

Miért is lenne olyan furcsa
ha a Parlamentben dolgozna a kurva
hiszen eddg is diplomáciával foglalkozott
a kuncsaftoktól sok pénzt kapott
És miért menne ez másként nagyban
A világban csak strici, kurva és kucsaft van.

Te

Velem vagy, én Veled vagyok
azért, mert szeretlek nagyon
és Tőled már egy mosoly is vagyon
tölts fel vele, mert nem vagyok más, csak üres vagon.

Sziporka

Szikrázó napsütés
a denevér halála
és most olyat írtam
hogy leesett a hal álla.

Esti búcsú

Szép álmokat drága Pandám
hívogat már a kispárnám
de hogy Te is mélyen aludj
külsök neked álom-hamut.
Csukd be szemed, tárd ki karod
mert az instant ölelésem rögtön kapod.
Szia (K)
 

Címkék: vers én alkohol szerelem panda kurva hal napsütés denevér instant kupleráj éjt sziporka

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr11192855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása