Na még 2 régebbi...

 2008.03.22. 22:29
Remény

Mikor megszülettem, még oké volt minden,
de azóta sok mindennel megküzdöttem.
Bár lett volna okom kevesebb szóra,
Ma nem kötnének fel a bitóra.
Megadtam magam a sorsnak, s bár a hibás,
megint nem én vagyok, hanem mindenki más.
A kötél közeledik, s már ölelném a talajt,
az Anyaföld az, ami majd engem ölel, s porával betakar.




Hiába kérted

Ezt kaptad, de mást vártál.
Mindig azt mutatta, mennyire vagány,
képes egyedül megállni a saját lábán.
Mennyi mindenen túl van,
s te csodálkoztál, miért olyan gyerekes.

Ezt kaptad, de mást vártál.
Hiszen ő mindent jobban tudott,
s ha mégis elbukott, nevetve továbállt.
Annyi mindent átvészelt már,
s te csodálkoztál, miért követi el ugyanazt a hibát újra és újra.

Ezt kaptad, de mást vártál.
Egyik reggel felhívott, és azt mondta:
te vagy az élete fénypontja.
És aznap este telefont kaptál,
és sírtál, mert nem gondoltad, hogy öngyilkos lesz.

Ezt kaptad, de mást vártál.
A temetés után a pap félrehívott,
s egy búcsúlevelet neked átadott.
És akkor megértetted,
hiszen úgy csodáltad az erejét, hogy szerelmét soha észre nem vetted.

Ezt kaptad, de mást vártál.
A Mennynek kapuja előtt állsz,
Szent Péternek és Neki kiabálsz.
Nem jön senki kaput nyitni,
s te tudod, hogy megöltél egy lelket és porrá zúztál egy szivet: Nincs bebocsáttatás.


    Az első vers eléggé egyértelmű... A másodikhoz pedig annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy NEM vagyok szerelmes, egy írás ihletett meg, amit a suliban olvastak fel annó. De annyi tutira igaz rám, hogy mindig mást kapok, mint amit várok. Persze általában nem ilyen szomorú formában. Jó szórakozást!
                                                                                           Krisztinanoémi

Címkék: érdekes vers szomorú remény két hiába

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr33392880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása