"Az emberi szívnek nincs nagyobb boldogsága, mint boldogságot látni, melynek alkotói mi vagyunk."
Eötvös József

    Jobb adni, mint kapni. ha szeretet adsz, akkor szeret majd a nagyvilág... Ésatöbbi, ésatöbbi... De tényleg jó érzés, mikor segítesz abban, hogy más boldog legyen. Akár szerelemről, akár valami egészen másról legyen is szó. A háttérből szótlanul... és a végén megköszönik. Vagy ha nem, akkor is jó érzés látni a boldogságot. Szerintem.
    Ez a tavasz nagyon különbözik az előzőektől... Lehet, hogy eddig csukott szemmel jártam, de ami a közvetlen környezetemben zajlik, háááááát... elég érdékes. Ugyanis mindenki bele van valakibe szerelmesedve. Sőt, van aki nem csak egy emberbe.... Én meg csak kapkodom a fejem, hogy mi van.
    Valami van a vízben. Vagy a levegőben. Vagy a menzakajában. Vagy nem tudom. Mindenesetre én immunis vagyok (eddig). Bár ebben lehet hogy nagy szerepet játszik a két előrehozott érettségim (német közép, latin emelt[a németet most pénteken írom, szorítsatok!]). Mindenhol ezt látom:
<3 <3 Nyilvánvaló, hogy sok emós/ímós/emo/ímó van, de azért na...
    De ha már 1 ember is van, aki immunis, az amcsi filmek szerint annak meg kell mentenie a VILÁGOT!Lásd: Legenda vagyok. A feromonokat lassan késsel lehet vágni a levegőben. Someone help, please!! :)
    Majdcsak lesz valami, mert olyan még nem volt, hogy ne lett volna semmi. :) DE A FENÉBE IS, ANNYIRA TAVASZ VAN! TÚLSÁGOSAN IS!



Kimentem a napfényre,
reagált a pupillám.
Ránéztem egy kiskertre,
volt benne sok tulipán... :)

Címkék: érdekes vers én poén boldogság baromság boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr17454960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cyber security courses london 2019.01.24. 04:38:19

Bírálod a rendszert? Repülsz! - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása