Ami úgy mellesleg nagyon JÓ volt! *csengetett!!* :D:D:D:D <3 :P :D Túlteng bennem az értelem...

Bekopogott egy nagy idegen
hátán egy teszkós szatyor
megkérdezte tőlem
van-e gyerek a házban valahol.

Válaszoltam: itt vagyok
de ha pénz kell, bocs nem adok
mert az nekem sincsen
amíg valakitől nem kapok.

Nevetett az idegen,
és bemutatkozott:
A nevem Modernkori Mikulás
másnéven Futur Miklós vagyok.

Értettem a tréfát
mert a teszkós szatyor
sejtette velem, hogy
abban valami csokiféle lapul.

Ránéztem konokul
és megkérdeztem
megkapom-e a tartalmát
ha a hull a pelyhest eléneklem.

Küldesté teljesítve:
Csoki megszerezve
Mikulás keksszel tejjel leetetve
Norbi update könyv megvéve.

BOLDOG MIKULÁST MINDENKINEK!!!!

Címkék: vers én norbi poén mikulás update csoki szatyor teszkó

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr16808919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása