Levél

 2009.07.31. 14:20

Levelet várok mint a szerelmes kölyök
minden reggel az ablakon kinn a könyök
de a hivatalos értesítés vagy elveszett vagy nem tom'
miért ilyen szar ez a rendszer, napi 9-szer mondom
hogy a közfalat mentem lebontom
a hiba tutira bennem lehet csak
mert mit ér manapság egy 18 éves csaj
ebben az elbaszott világban főleg itt a sötétben
rajok között mindig maradj ébren
mert lecsap rád az ebony átok
de ha segítség kell neked, az éjszakában világítok
hidd el nekem, túl fogjuk élni
én legalábbis biztos, mert elég annyi
hogy bízol bennem, én meg a világban
ami annyiszor vert át, mint a miniszterlenök kétezervalahányban
de elnyújtottam már a témát, és terjengős lettem
ez a bosszúm, de ha megkapom a levelet befejeztem.
 

Címkék: vers én egyetem hazugság felvételi sötétség bizalom értesítő

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr101279708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása