Újév... ;)

 2009.01.18. 07:26

Így megkésve is boldog új évet kívánok,
nőjjön meg a fületek, hogy verdesse a bokátok! :)

 

Azonkívül alles kin ordnung. Nálam nagy happiness van. A félélvim a körülményekhez képest kiváló... Az átlagom 4,6... ami azt jelenti h van 2 négyesem, meg egy hármasom. ÖÖÖ ja és a lényeg hogy fizikából egyedül én lettem ötös az osztályból... Mindig is tudtam, hogy nem vagyok hozzá hülye, de hogy még ezt az elvont szar részt is meg tudom érteni... Hm... :D Talán azért, mert egy elvont szar ember vagyok. :D Lacit nagyon szeretem, imádok vele lenni, és miatta kellett rájönnöm, hogy a magyar nyelv kifejezőeszköze hiányos, ha határtalan szerelemről van szó, úgyhogy mostmár asszem nyelvújítóként is ténykedni fogok. (Haha... NYELV-újító... xD)

Most hirtelen köbö ennyi jutott az eszembe. Ezentúl igyekszem gyakrabban írni, meg tartalmasabban, meg ilesmik. Mindenkinek minden jót, puszipacsi! :)

Címkék: érdekes én szerelem boldogság 4 jókívánság 6 bizonyítvány fizika ötös nyelvújítás félév újévi

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr83884774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása