Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Beszélgetés

 2009.08.03. 14:37

Két barátnő találkozik a zsúfolt ruhaüzletben.

-Szia Édesem! *cupp-cupp*
-Szia! De rég találkoztunk! Lajossal mi van, mikor lesz az esküvő?
-Á, még csak az kéne!
-Hááát mit történt?!
-Ó, semmi. Más nők után kajtat.
-A szemét...! Hát mégis hogy?
- Elmegyünk valahová, és neki mindig van olyan nőismerőse, akit én nemismerek. Velük beszél, engem meg faképnél hagy. Sose mondja hogy szeretlek, vagy hiányzol. Bezzeg ha szólok valamit rögtön megsértődik!
-Feri is ilyen, és látod már 3 éve házasok vagyunk.
-És téged nem zavar hogy ilyen?!
-Megszoktam. Ha minden ilyesmin felhúznám magam akkor olyan béna vénkisasszony lennék. Van ezen a világ
 

Címkék: élet és szex férfiak szerelem nők csajok féltékenység pasik new york házasság

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztinanoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr231286100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása